Panasonic RP-DJ120

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic RP-DJ120 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Flyguy 28-12-2012
Geschreven voor: Panasonic RP-DJ120

Voor zó weinig geld zo'n goede hoofdtelefoon? Ongelooflijk.
Draagcomfort is uitstekend. Band is goed verstelbaar en schelpen zijn niet "irriterend".
Voelt degelijk aan. Geen poespas, maar gewoon rechttoe-rechtaan.
De geluidskwaliteit is top! Bas is wat prominent, maar midden en hoog zijn gelukkig niet vergeten. Integendeel!

Voor die paar tientjes kun je hier geen buil aan vallen. Sterker nog, ik denk dat je serieus geld moet uitgeven om een hoorbaar betere koptelefoon te hebben. Aanrader dus!

I am a DJ 28-05-2011
Geschreven voor: Panasonic RP-DJ120

Verbluffend mooi detail voor geluid en detail. Mooi midden en hoog in combinatie met een mooie ronde bass.
Niet overdreven doch zeer aanwezig.
Speelt de meeste dure AKG en Senheisers er met gemak uit, temede de beperkte 102 dB, hetgeen meer als voldoende is anders blaas je je eigen oorschelpen op, en wie wil er nou doof worden?

Zit zeer comfortabel en in tegenstelling tot de info dat hij over je oor zit , hetgeen niet klopt!
Deze zit dus op het oor, maar net er niet over dus!!!
Hij lekt hierdoor ook zeer weinig naar je naastzittende buur in de bus of tram.
Hoofdband is makkelijk en soepel te verstellen en de oorschelpen zijn van zacht schuim materiaal wat plezierig op het oor zit.
Geeft ook niet na een poosje een warm oor effect op wat vaak bij over het oor gebeurd.
Draad is 2mtr, hetgeen voor mij precies goed is, maar wellicht voor een DJ niet echt genoeg, dat zou ik als enige nadeel kunnen noemen.
Maar voor dit geld is hij 10 zijn geld in een Senheiser of AKG dik en dwars waard.

Freddie Henkie 28-05-2011
Geschreven voor: Panasonic RP-DJ120

Deze DJ 120 E hoofdtelefoon beschikt over een verbluffende geluidsweergave.
Hij is makkelijk naar je eigen hoofd aan te passen door middel van de verstelbare hoofdband. Verder is hij gemakkelijk mee te nemen doordat de oorschelpen eenvoudig in te klappen zijn.
Qua audioweergave is hij verbluffend mooi in diens klank en helderheid, mooie ronde bass, zonder hierbij overheersend aanwezig te zijn.
Deze koptelefoon kan zich meten met de duurdere toppers.Vergeet niet dat Panasonic en Technics van dezelfde fabriek zijn en Technics de DJ Top al enkele decennia in zijn greep heeft, dat bevestigd deze koptelefoon nu ook.
Helemaal geweldig omdat deze ook nog eens heerlijk betaalbaar is gebleven en een waargaloze weergave heeft, waaraan anderen een puntje aan kunnen zuigen.

Een regelrechte aanrader dus!

FreddieHenkie 03-02-2012

@ Syl, ik lees nu de info maar deze review heeft die Bax Shop dan 1 op 1 overgenomen.
Ik sta nog steeds achter de woorden en de performance van deze headphone!
Ik slijt liever 10x deze dan eentje van 140-200 welke qua performance idem is.
Laatst de sound vergeleken met Monsterbeats by Dre.
Ik zou zeggen be my guest en koop wat de hype de massa moet doen geloven, ik geloof op mijn eigen oren.

Misschien heb je nu niets meer aan deze info omdat je reeds voorzien zal zijn van een goed headphone, maar laat deze domme Bax actie u niet weerhouden va deze negatieve revieuw.

Je kunt als consument immers binnen 2 weken retourneren, is wettelijke bedenktermijn bij kopen op afstand. Dus doe hiermee je voordeel. Greetz!

FreddieHenkie 10-05-2012

Ze hebben intussen mijn originele review verwijderd.
Zie ook de ervaringen van nieuwe gebruikers van deze vette hoofdtelefoon.
Greetz.

Syl Kieskeurig 17-10-2011

Sorry hoor, maar deze review neem ik niet serieus. Ga naar Bax-shop en je leest nagenoeg dezelfde tekst...